Իմ պատրաստած փազլները, խաղ-վիկտորինաները, լոգոն իր QR կոդով և թեստերը

Ես մասնակցել եմ շատ սովորող-սովորեցնող նախագծերի և սովորել եմ օգտվել տարբեր ծրագրերից, հարթակներից և հավելվածներից։

Արդյունքում սովորել եմ jigsawplanet.com օնլայն անվճար հաթակի միջոցով պատրաստել պազլներ։ Մենք 1-ին և 2-րդ դասարանի սովորողներին սովորեցրեցինք ևս այս հավելավածի միջոցով պատրաստել փազլներ։

Այժմ կարող եմ ներկայացնել իմ պատրաստած փազլները, որոնք կարող եք խաղալ․

Իմ պատրաստած 1-ին փազլը
Իմ պատրաստած 2-րդ փազլը
Իմ պատրաստած 3-րդ փազլը
Իմ պատրաստած 4-րդ փազլը
Իմ 5-րդ պատրաստած մաթեմատիկական փազլը
Իմ պատրաստած 6-րդ փազլը
Իմ պատրաստած 7-րդ փազլը
Իմ պատրաստած 8-րդ փազլը
Իմ պատրաստած 9-րդ փազլը
Իմ պատրաստած 10-րդ փազլը
Իմ պատրաստած 11-րդ փազլը
Իմ պատրաստած 12-րդ փազլը
Իմ պատրաստած 13-րդ փազլը
Իմ պատրաստած 14-րդ փազլը

Ես Learningapps.org quizizz.com-ով սովորել եմ պատրաստել խաղ-վիկտորինաներ

Իմ պատրաստած խաղ-վիկտորինան quizizz.com-ով
Իմ պատրաստած խաղ-վիկտորինան Learningapps.org-ով

Ես կարողանում եմ logomaker.com հավելվածի միջոցով ստեղծել լոգո և free-qr.com  հավելվածի միջոցով՝  QR կոդ, ինչպես նաև Paint ծրագրի միջոցով լոգոյի վրա տեղադրել  QR կոդ: Արված աշխատանքները ներկայացրել եմ  Հանրակրթական դիջիթեք 2024-ի սահմանված ձևի հայտով:

Որպեսզի դուք ևս սովորեք պատրաստել դիտե՛ք տեսաֆիլմը՝

Ահա իմ լոգոն իր QR կոդով

Իմ պատրաստած խաղերը Սքրեչ ծրագրով

Իմ պատրաստած խաղերը learningapps.org ծրագրով

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *